Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 09:46   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi feirer alltid jul på gården hos mamma og pappa. De har to bolighus, og godt med plass. Den ene broren min jobber annenhver jul, og søstera mi feirer med svigerfamilien annenhvert år. Heldigvis er de på samme turnus, så annethvert år feirer vi alle søsknene sammen. I år er et slikt år, så da blir vi alle fire søsken med familie hjemme hos mamma og pappa. Det høres litt voldsomt ut, men vi er "bare" 11, siden ingen av brødrene mine har egen familie enda. Det vil si, han ene har blitt samboer, men de feirer foreløpig hver for seg.

Vi gleder oss skikkelig til jul alle sammen! I går søkte jeg om fri på lillejulaften og hele romjula. Håper det ordner seg, for jeg trenger en skikkelig ferie, kjenner jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.