|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Er jeg virkelig rasist?
Ja sånn rød ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Er jeg virkelig rasist?Negerboller er nevnt - da må jo noen (dvs. jeg) komme med denne: http://www.adressa.no/template/ver1-...cky_011206.gif |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Fantastisk!
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Jeg er helt enig med deg - og det tror jeg det er mange i denne diskusjonen som er. Det er kun et fåtall her inne som sier at "de som kaller andre for negre er hjernedøde idioter", men det er mange som sier på en OK måte at neger er et ord som man (av diverse grunner) ikke bør bruke lengre.
Denne måtte jeg bare kommentere. Dette er ikke det fnugg verre enn de røde prikkene du gir. Du kan ikke synes at røde prikker er en grei måte å kommunisere på og deretter forlange at de som er moderatorer på FP ikke skal få lov til å kommunisere på denne måten. Hvis du ikke skjønner at slike "jeg kan gjøre det, men du kan ikke"-opplegg faller på sin egen urimelighet har du et problem.
Hvorfor er det galt å kalle noen neger?
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Selvsagt kan de rødprikke, jeg har da blitt prikket av mang en moderator, jeg, men da ikke på vegne av FP, hvis du skjønner. Men nå har jo Adrienne forklart at det ikke var det, og da er jo alt rosenrødt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|