|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 4. En opplevelse jeg er glad for at jeg fikk erfare. (Jeg er i alle fall glad for at jeg lagde denne tråden ellers hadde det blitt tre dager med takknemlighet fra min side.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Hm. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig forDag 4: Det må kanskje bli å studere i utlandet. Det var litt av en overgang rett fra videregående og jeg er ganske introvert og trygghetsjunkie, men det endte med å bli noen av de beste årene i mitt liv.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 04-11-22 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Permakulturell
|
Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for
Uten tvil 2000/2001: et helt år på motorsykkelreise (jeg var passasjer) gjennom hele Amerika - fra New York, innom Canada, og helt ned til Tierra del Fuego i Argentina. En opplevelse jeg aldri glemmer, og stadig henter referanser fra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|