|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årNå er jeg virkelig sjokkert! Har dere fått med dere det som tv2 skriver? (Lenke https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...aken/15210448/ )
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år
Det var den lenken jeg delte lengre oppe. Det sjokkerte meg dypt da jeg leste det. Snakk om rot!
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
ah, så lenken men trodde det dreide seg om det bråket som var med å ikke kunne etterprøve testene (fordi de ikke hadde materialet
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Det var den fra politiforum jeg delte da. Så ikke helt den samme. Men basert på det Ballo sa. Og det er spinnvilt om det der er sant.
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årInteressant å lese om VKs støttespillere i Aftenposten søndag. Og under ugjerningen tekstet han med noen som ikke hadde dekning på åstedet.
|
|
|
#7 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årDet står enda mer her: https://www.politiforum.no/baneheia/...-retten/229702
|
|
|
#8 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baneheiasaken etter snart 20 årÅja, det var den du hadde delt, Milfrid.
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Vi er ikke på rettsmedisinsk side, men jobber kontinuerlig med å huske 1. Å spare på materiale som kan være relevant og 2. Dokumentere akkurat hva som er sikret/spart.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Her virker det jo rett og slett som om noen løy (muntlig) om at dna var destruert, når det faktisk ikke var det. Da kan man jo begynne å lure på agenda for å gjøre det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|