Sv: Lærerstreiken
Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.
Man får jo ikke akkurat lyst til å jobbe i skolen når lærerne og deres forbund bruker så mye tid og krefter og medieplass til å fortelle hvor fælt det er å jobbe i skolen. Det er sjelden jeg registrerer oppslag som kunne virke positivt på nyrekruttering. Jeg føler jeg har vokst opp med lærerstreiker og fokus på hvor ille det er å være lærer. Jeg hadde ikke eksamen på ungdomsskolen og heller ikke på vdg fordi det var lærerstreik hvert år og dette begynner å bli ganske mange år siden. Nå er det faktisk mine barn som opplever streik. Læreryrket sitt omdømme lider under de stadige konfliktene og det må lærernes forbund også snart ta inn over seg og sin del av ansvaret for.
ned til å handle om hvorvidt lærernes rett til å streike er viktigere enn elevenes rett til skolegang. For meg er svaret enkelt og jeg mener at hvis det nå er slik at partene ikke er villige til å jenke seg og finne en løsning, så er det ingen annen løsning enn tvungen lønnsnemd raskt.
Det var streik blandt sensorene i -85 og -88. Det har sikkert vore streiker seinare også, det var vel i 2014, trur eg?
Men då har du ikkje lest dei innlegga som diverse lærarar har skrive i aviser i det siste, om at me så gjerne vil gjere jobben vår, at me saknar elevane, og at me vil tilbake til klasseromma, og at me er bekymra for elevane våre.
Men så er det ein del som skjer på skolane som gjer at me seier frå no, det ER til tider tøft, og eg merkar verkeleg ei forverring i løpet av dei fem siste åra eg har jobba. Eg har blitt sparka etter, og har følt meg utrygg når elevar hauser kvarandre opp og blir fysiske (eg jobber i VGs). Det har vore knivepisodar som kunne endt i tragedier og død om ikkje dei rette, muskuløse lærarane, som tilfeldigvis kunne knep fra tungpsykiatrien, hadde vore på rett plass til rett tid. Eg hadde vore heil forsvarslaus i ein slik situasjon.
Dette er berre nokre eksempel. Og slik kan vi ikkje ha det. Derfor seier lærarar frå.
Så ja, det er store utfordringar i verdens beste jobb. Det er så todelt.