|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gangJeg syns det er gull verdt å skjule ting bak en dør, så jeg ville heller kvitta meg med frittstående kommode og skohylle. Og så senka stanga i skyvedørsgarderoben og ominnreda skapet så den blir mer tilpasset behovet,f.eks sette inn skooppbevaring og skuffer. Ikea har så mye smart til garderobeskapene, enkelt å montere, skifte ut og lett å kjøpe/selge deler på finn.no. Sist redigert av Galathea : 16-09-22 kl 14:05. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang
Ja, lett og tilgjengelig i loftsboden er et must. Og da krever det at jeg rydder der også.
Godt (kjedelig) gjenbrukspoeng.
Litt av greia er at jeg ikke liker skapet. Men jeg ser poenget med dør (ref ikke alle jakker er like fine som mine), samtidig så vil jeg ha den luften typ tre (pene) jakker på henger på en retro hattehylle gir. Ja, utopisk, jeg vet.
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang
|
![]() |
| Trådverktøy | |