Sv: Er jeg virkelig rasist?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
(...)det er i høyeste grad mulig å se om folk er dumme eller kloke ut i fra det de skriver på et diskusjonsforum – det skinner ofte veldig tydelig igjennom.
Jge ble feks foreslket i deg flere år før jeg traff deg første gang, utelukkende pga ting du skrev på nett. 
Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.
[/i](...)at jeg faktisk har vært syk, og derfor har sosial omgang med noen som helst kun skjedd det siste halvåret omtrent.
Men man må vel ha vært syk og vekk fra normal sosial omgang, aviser, nett, radio og TV siden andre verdenskrig for å ikke ha fått med seg at "neger" er litt ut...
Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.
Forøvrig tror jeg at man kan vite noe om de man diskuterer med, men det finnes faktisk mennesker som uttrykker seg dårlig som allikevel kan være kjempesmarte.
Jeg synes vel i grunnen at tendensen er at folk uttrykker seg bedre jo smartere de er. Evne til å uttrykke seg morsomt, treffende, engasjerende, presist og intelligens henger tett sammen. Har jeg erfart. Men man skal ikke undervurdere trening. Å øve seg på å skrive er en veldig fin måte å bli bedre til å skrive på.