Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-22, 12:38   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Jeg feirer med familie hvis jeg feirer. Markerer alltid dagen. Det kan gjerne være enklet uten gjester. Tror aldri jeg har markert dagen med venner, faktisk.

Gammel 08-08-22, 07:51   #2
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg feirer med familie hvis jeg feirer. Markerer alltid dagen. Det kan gjerne være enklet uten gjester. Tror aldri jeg har markert dagen med venner, faktisk.

Samme her.

Har lyst på stort selskap når jeg blir 40 om 2 år.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-22, 09:03   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid ett lite familiebesøk. Av og til også noen få venner.

I år fyller jeg 50 og det skal jeg feire med ett ganske stort selskap. Jeg føler på en måte at det er den beste anledningen til det etter en lang usosial periode.

Jeg er glad i selskap og fest og synes generelt at folk feirer for lite. Jeg har vært overrasket over at det ikke har vært flere 50 års feiringer i år når jeg kjenner så mange som fyller rundt år.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.