Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva legger du i det å være arrogant?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-22, 09:33   #12
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva legger du i det å være arrogant?

Det er en person jeg kjenner veldig godt, som jeg oppfatter som arrogant.
Det baserer jeg på at han jevnt over synes at det han liker er litt bedre enn det andre liker, at hans meninger er litt lurere eller litt mer riktig enn det andre mener. Han er flink til å glatte over utad, men jeg opplevde i hvert fall at han bak fasaden hadde lite forståelse og en god del forakt for andre mennesker og ser på mange som litt mindre verdt på grunn av ting de mener, prioriterer eller liker.
At det bunner i usikkerhet og lav selvfølelse kan godt være.

Jeg har ellers noen jeg kjenner mer perifert som jeg også oppfatter som kanskje litt arrogante, men de vil jeg ikke uttale meg så bastant om.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.