|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlig husmødre
FlyLady, hvis noen kjenner til det, anbefaler bl.a. å bruke to minutter - hverken mer eller mindre (bruk timer) - hver dag på rydde på sånne såkalte hot spots: der man legger alle regninger, posten, papirer av ymse slag osv. Jeg prøvde å følge det rådet i vår på alle mine hauger, og det fungerte glimrende! Jeg fikk etter hvert fjernet nesten alle hauger og fikk gjort alt det jeg skulle gjøre med papirene. Men nå har det hopet seg igjen....
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Jeg hoppet over en del av de begynnertrinnene og brydde meg ikke så mye om sko og kjøkkenbenk. Men de har noen tips om f.eks. 15 minutters ryddeøkter som er utrolig bra. Og jeg ble om ikke annet motivert til å ikke begynne dagen før jeg hadde kledd meg og redd sengene - noe som aldri har vært en selvfølgelighet her i huset.
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlig husmødreJeg har ryddet og vasket hele 2. etg. bortsett fra badet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|