Sv: Gruffetråden #11
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Jeg stoler veldig på min 15-åring, med god grunn også, og han har ganske frie tøyler. Jeg bare NYTER at det er et vanlig ungdoms-sommer-liv med bading, henge i ballbingen og møtes på fotballbanen bak huset ved midnatt, plutselig. Det har vært så mye sitting på rommet, så lenge, at jeg svelger haugevis med kameler, og sitter oppe og blir trøtt, for at han skal få ha det sånn.
Uten at jeg mener at det skal gjelde for alle, man må jo finne ut hva som funker for totalen for hver enkelt familie.
Ja, litt samme her. Gjelder både 14-åringene og 17-åringen, som alle tre har hver sine ulike grunner til at jeg er veldig glad når de faktisk er ute sent. I tillegg til at jeg selv er B-menneske, og holder ut greit med å sitte oppe ut over. For jeg venter også til de har kommet hjem, stort sett. Ikke av redsel for at de skal drikke, de må ikke puste på meg, men fordi jeg liker å se dem trygt i hus, på denne tiden av året hvor det skjer mye rart. Unntaket er når 17-åringen er hos venninnen som bor rett nedi bakken. Da kan jeg legge meg før hun er hjemme.
Men hadde det vært veldig ofte, og jeg i tillegg var av den kveldstrøtte typen, så hadde jeg nok gruffet jeg også.