Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-22, 23:37   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:

Så spennende! Er det enebolig?

Vi har kjøpt nytt for nesten 3 år siden som skal være klart om 2 uker. Det vil sikkert være ting jeg finner ut av etterhvert, men enn så lenge har vi lagt pengene i dyr benkeplate og sannsynligvis skap/ oppbevaringsløsninger. Man kan jo bruke vanvittig på tilvalg, men vi begrenset oss veldig. Det var veldig dyrt! Valgte badekar for 18000 og fikk et jeg synes ser dritkjipt ut. Angrer litt for at vi ikke droppet det og kjøpte selv.

Mulig jeg angrer på at vi tok kombiskap også, det var veldig lite!

Ett år er ikke lenge å vente da!

Forresten: hvis solskjerming er inkludert, sjekke hvor det gjelder. Vi fikk beskjed om at det var i hht regler på solvegger og regner da med screens på den ene veggen. Viser seg at bare halve vindusflaten er dekket, for det er visstnok i hht regler. Hadde vi visst det, hadde vi nok valgt annerledes.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.