|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig og praktisk regnbukse?
Ja, det skulle jeg gjerne hatt. Men det eneste jeg fant tilgjengelig fra HH her i nærheten var "klassiske" regnbukser uten glidelås nederst, bare trykknapp for å stramme den inn (og for smal til å ta av og på over fjellsko), også den ene som var merkelig lav i livet, den satt langt nede på hoftene, og kostet over 1000 kr.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig og praktisk regnbukse?Har kjøpt ei lett regnbukse til datteren min på stormberg, den virker lett og grei kvalitet, har ikke glidelås nederst, men borrelås. Mjelle heter den |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Hvis den ikke har glidelås er den uaktuell. Jeg må få den av og på mens jeg er ute på tur, uten å ta av skoa. Som i fjellstøvler med grov såle i str 41.
![]() |
#4 |
I mål
|
Det er ikke så bra nei. Min hadde trykknapp, stemmer det. Men til gjengjeld kostet det type 600 kroner for et helt regnsett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Det hjelper dessverre ikke at det er billig, når det ikke kan brukes. Når hele poenget (for meg) er at den skal kunne trekkes rett på, utendørs, hvor som helst, i dårlig vær, uten at man må av og på med sko i blautmyra.
![]() |
#6 |
I mål
|
Enig i det. Nå er det altså sånn at jeg husker at jeg fikk den buksa over skoene. Men du har jo funnet en løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|