Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leveringstid pass og ID-kort?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-22, 11:53   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tenker jo at hele situasjonen er fullstendig uakseptabel. Å la store deler av befolkningen bli sittende papirløse på ubestemt tid er ikke greit. Å påføre folk store økonomiske tap for noe de ikke kunne forutse, og virkelig prøver å ta høyde for, er ikke greit. Får man sånt igjen på forsikringen?

Hilsen utenlandspendleren, som har pass som går ut i juli 2023 og lurer på om det er tidlig nok å bestille nytt i januar.

Jeg er veldig enig med deg. Og så er jeg lei av all latterliggjøringen av folk som har "bestilt for seint" og dermed kan "takke seg sjøl". Mange av oss har vært på utkikk etter passtime i langt over et halvt år før vi fikk napp - etterfulgt av flere måneders ventetid på selve timen. Gjennomgangstonen i vårt område var lenge "0 ledige timer det nærmeste året". Det er helt sant!

Da vi omsider kom igjennom, bestilte vi både pass og ID-kort, men innen den o, store passtimedagen opprant hadde de fjernet denne muligheten, og vi måtte velge én av delene. Nå venter jeg spent på at det tredje ID-kortet skal blir ferdig - det ene var klart på mandag, det andre i går, og det tredje ..? Må innrømme at jeg venter i skrekk. Og så kommer Postens utrolig lange leveringstid og en fersk historikk med feilsendinger av pass på toppen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.