|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspassMan kommer jo med flyet uansett, man må bare vente litt lenger. I fornøyelsesparker derimot kan man risikere å ikke få vært med på attraksjoner, og det ekslukderer de som har dårlig råd. Det er dyrt nok som det er. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusenfryd og nytt tilbud om prioritetspass
Snakker du om ordningen på Tusenfryd nå? Om de selger 50 ekspresspass hver dag, så vil ikke det være utslagsgivende for at resten ikke får kjørt attraksjonene. Av og til er det laaaange køer på de største attraksjonene, men man når jo fram til slutt.
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Jeg har ikke vært på/i Tusenfryd siden jeg var 13, da jeg uforvarende stjal en kulepenn, og har ikke planer om dra dit. Jeg er imot sånne ordninger generelt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poenget mitt var at ordningen neppe fører til at det er noen som blir utelukket fra å kjøre attraksjonene, selv om det er andre kritikkverdige ting ved den.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|