Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-22, 17:27   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg er altså så lei av å bli løyet til! Og det er så DÅRLIGE løgner! Kom igjen, finn på noe bedre! Forsinkede busser, tog og trikker funker bare som unnskyldning hvis de faktisk er forsinket. Nei, du har ikke plutselig fått beskjed om at du har eksamen i morgen. Nei, du fikk ikke telefon av fastlegen din på en søndag kveld som minnet deg på legetime i morgen.

Argh! Skal man først lyve bør det fadermeg være et snev underholdningsverdi, i det minste. "Jeg er hemmelig agent og må ut på oppdrag!" ellerno. "I could tell you but then I'd have to kill you!"

Eller så kan man prøve å bare være ærlig da. Slikt blir det plusspoeng av. Folk skulle bare visst hvor glad jeg blir når noen ringer meg og sier "øh, jeg skulle vært på jobb nå men det er jeg ikke fordi jeg glemte det og jeg er veldig lei meg for det, sorry".

Maverick er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.