Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man opplever mye rart på finn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-22, 08:53   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man opplever mye rart på finn

Jeg har ikke opplevd så mye direkte rart på Finn, mest generell uhøflighet, men det rareste var vel en gang jeg skulle selge noe og en dame sa hun ville ha den. Vi avtalte tidspunkt for når hun skulle hente hos oss. Da tidspunktet nærmet seg fulgte jeg en del med i vinduet for å se om hun kom, men ingen dame dukket opp. At folk ikke kommer som avtalt er jeg vant til som selger på Finn så jeg tenkte det bare var nok en uhøflig kjøper, men senere på kvelden fikk jeg en illsint melding fra henne om at hun hadde sittet i bilen sin utenfor huset vårt i over én time og ventet på at vi kom ut. Det kan jeg garantere at hun ikke hadde gjort, for det hadde jeg sett, og om det så stemte hvorfor ringte hun ikke på? Hun var i alle fall ikke blid og sa at hun hadde kjørt langt for å komme hit så hun ville i alle fall ikke kjøre hit en gang til og hvis vi ville selge tingen til henne fikk vi kjøre den til henne selv, noe som selvsagt var helt uaktuelt å gjøre.

Det hører med til historien at tingen ikke ble solgt, men jeg la den ut igjen litt senere. Da fikk jeg en melding fra samme dame, som ikke på noe vis refererte til hendelsen tidligere. Hun var høflig og grei, sa hun bodde rett rundt hjørnet (men sist sa hun at hun bodde langt unna?) og derfor kunne komme og hente allerede samme kveld, og jeg tenkte jeg skulle gi henne en ny sjanse og sa det var greit. Og sannelig kom hun ikke som avtalt samme kveld, var blid og hyggelig, betalte og dro. Rare greier.

En venninne av meg skulle gi bort noe på Finn og avtalte tidspunkt for henting. Da personen hadde fått tingene ber hun venninnen min om penger for bussturen, for hun mente at hun ikke skulle ha noen utgifter ved hentingen siden hun gjorde venninnen min en tjeneste ved å ta i mot de gratis tingene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.