|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen dødDet ar absolutt ingenting antatt med de jeg nevner. Kall nå en spade for en spade og ikke vær så jævla korrekt.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen død
Du sier at du "sitter på fakta", og det er ikke det at jeg mistror det, men siden ikke alle vi andre gjør det (jeg, f.eks., aner ikke hvem disse personene er eller hva disse sakene gjelder), så er det umulig å unngå at det blir spekulasjoner så snart man begynner å komme med konkrete tilfeller. Jeg har ingen mulighet til å vurdere om de enkeltbrukerne noen nevner her er noen som er "bevist avslørt" eller bare noen som enkelte mistenker for å drive bløff, så fra mitt ståsted er det antagelser og spekulasjoner alt sammen. Jeg vet ikke hva som er spader og hva som er påståtte spader, så da vil jeg heller ikke ta sjansen på å kalle noen av dem for ekte spader.
|
|
|
#3 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Fiktiv forumist regisserte sin egen dødJeg har vel gått på slikt en gang i min nettkarrirere jeg også. Mener å huske at jeg var med på å gi penger til blomster som mamman til en syk baby skulle få. Men så fantes verken babyen eller mamman... De fleste er vel klar over at folk kan juge på nett, men man er kanskje ikke forberedt på at noen er villige til å gå så langt at de bruker sykdom, ulykker og død for å sette folks medlidenhet og andre sterke følelser i sving. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De fleste har hørt om Milla tror jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ikke jeg heller, men så vanker jeg ikke på andre forum enn FP heller da....
|
|
|
#8 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Dette er en gammel historie. Kanskje noen andre husker hvor mange år det er siden? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|