Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-22, 17:34   #381
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Ligger litt etter, men ser nå Young Wallander på Netflix. Hva er det med at den er på engelsk? Og hvorfor skal Adam Pålsson på død og liv hviske sånn anstrengt hele tiden? Jeg sitter jo bare og irriterer meg over det.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 02-04-22, 21:29   #382
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ligger litt etter, men ser nå Young Wallander på Netflix. Hva er det med at den er på engelsk? Og hvorfor skal Adam Pålsson på død og liv hviske sånn anstrengt hele tiden? Jeg sitter jo bare og irriterer meg over det.

Det var noe av grunnen til at jeg ikke gadd/orket å bruke tid på den serien.

Gammel 02-04-22, 21:37   #383
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går tregt med unge Wallander her også, nettopp på grunn av språket. Det blir lite troverdig.

Gammel 02-04-22, 22:35   #384
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nå ett gjensyn med War of the Roses på Disney +

Gammel 03-04-22, 00:17   #385
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Julia på Hbomax.

Gammel 03-04-22, 00:22   #386
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Julia på Hbomax.

Samme.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-04-22, 01:21   #387
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sett Lust (HBO Max) denne uka, og den likte jeg veldig godt!
Så ferdig Sherlock (NRK) på torsdag. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se på. Får lese meg bakover i tråden for tips!

Gammel 03-04-22, 01:54   #388
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Lenge etter alle andre, men Badehotellet her. Holdt på å le meg ihjel da jeg så Grosserer Madsen med familie i foajeen på Mamma Mia fredag. Så gøy at noen folk kjører så høy sigarføring.

Gammel 03-04-22, 07:30   #389
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Og hvorfor skal Adam Pålsson på død og liv hviske sånn anstrengt hele tiden? Jeg sitter jo bare og irriterer meg over det.

Dette!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 03-04-22, 20:32   #390
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Trengte noe nytt å se, så nå har jeg begynt på Brave new world som er basert på romanen med samme navn. Liker den så langt.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-04-22, 22:17   #391
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sett Pørni S2.
Begynt på Julia.

Ser litt filmer om dagen, gjør ofte det når jeg ikke vet helt hva jeg vil se av serier. Nå Lunchbox på Hbo.

Gammel 03-04-22, 22:39   #392
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pørni sesong 2 står på lista, men jeg venter litt til med den.

I dag har jeg startet på Charmed, den originale serien. Får se hvor lenge jeg gidder det, men det er sånn passe ukomplisert som gjør at jeg ikke behøver å konsentrere meg så mye. Jeg har egentlig mye jeg vil se, men venter litt med det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-04-22, 23:07   #393
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Mord på Nilen, Poirot, på Disneykanalen. Klassisk Christie.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 03-04-22, 23:11   #394
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Mord på Nilen, Poirot, på Disneykanalen. Klassisk Christie.

Den vil jeg se også, men det er flere som skal se den medmrg og det passer jo aldri for alle.

Gammel 03-04-22, 23:26   #395
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Startet Pachinko. Virker lovende selv om jeg fortsatt synes boka er bedre. Har kun sett to episoder da.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 04-04-22, 10:18   #396
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Pørni sesong 2 står på lista, men jeg venter litt til med den.

I dag har jeg startet på Charmed, den originale serien. Får se hvor lenge jeg gidder det, men det er sånn passe ukomplisert som gjør at jeg ikke behøver å konsentrere meg så mye. Jeg har egentlig mye jeg vil se, men venter litt med det.

Hvor fant du den originale?

Gammel 04-04-22, 12:07   #397
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor fant du den originale?

Den ligger på Amazon Prime.

Gammel 04-04-22, 12:23   #398
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pachinko (ikke lest boka), WeCrashed og Slow Horses, Apple TV+
Alle meget severdige.

Sist redigert av Katinka : 04-04-22 kl 17:05.
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 04-04-22, 14:43   #399
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser severance på Apple tv. Rar - men liker den godt. Spennende premiss, og et Mysterie i bunn. Kan anbefales så langt hvertfall!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 04-04-22, 14:45   #400
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Begynt på Lust på Hbo, og er i episode 2 nå og det er ikke jo ikke morsomt. Skikkelig ræl. Avbefaler denne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.