|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?Synes de fleste top-end modellene har både bra lyd og støydemping, men de i andre enden klager over at de hører meg dårlig (Teams-appen på iOS, noe bedre fra PC (via Bluetooth det også) virker det som.) Så jeg ender ofte med å bruke PC m/USB-hodetelefoner til møter, og bruke Apple Airpods Max til støydemping utenom. Fantastisk lyd, men blir litt trange etter et par timer.
|
|
|
|
#2 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke støykansellerende hodetelefoner bør jeg kjøpe?
Eeeeh, jo, det må vi pent. Med store åpne landskap, få stillerom og prosjekter/team på kryss og tvers over hele landet/kloden, så har de av oss som ikke vil fortsette på hjemmekontor få gode alternativer. Det er nok årsaken til at få foreløpig har returnert til jobb mer enn en dag i ny og ne.
Så bra, både at jobben har kjøpt inn og at du er fornøyd. Hører folk det du sier godt også?
Det er nettopp det som er bakgrunnen for spørsmålet mitt egentlig, har opplevd mange andre med headset som er vanskelige å forstå.
2011 - 2013 Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø. Sist redigert av Anikka : 26-03-22 kl 18:52. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|