|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg kjenner at dette ikke er en tulletråd lenger. Etter nattas hendelser fant jeg ut at jeg heller skulle kjøpe nye vanndunker i stedet for å vente til jeg får hentet de gamle på hytta. Jeg fikk de siste de hadde på Jula. Obs har kampanje på Real Turmat, så jeg har også sørget for å kjøpe inn omtrent det matvarelageret som anbefales på DSBs sider. Også har jeg fått mannen til å gå med på å ta med seg jodtabletter når han og tenåringen reiser til Spania på vinterferie i morgen. Jeg håper inderlig, og tror vel fortsatt mest på at ingenting av dette egentlig blir nødvendig. Men for min egen del er det bedre å ha gjort det enn å tenke på at jeg burde ha gjort det. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
De er akkurat det ¨Dette er ikke en tulletråd lener, og det slo meg når jula her jeg bor hadde reklame på FB om at "vi har fått inn nytt lager med 20 liters vanntanker!" at, altså, seriøst....
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg kjenner at jeg bare orker ikke ta dette innover meg. Xen til samboeren har fått sin samboer til å ut å kjøpe jod-tabletter. Men der er det jo uansett kun Bonusgutten som skal ha, så de har sikkert ekstra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|