|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva lurer du på i dag?Jeg fant en artikkel som sier det, og flere som sier det motsatte.
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag?
Nå måtte jeg le. Hodet mitt klarer ikke tolke hva du mener med "det" og dermed heller ikke hva som er motsatt. |
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva lurer du på i dag?Er det noen som vet hvordan covid-statistikken telles? Altså, da jeg ble innlagt på sykehus i går ble jeg rutinemessig testet for covid og den ble positiv. Jeg ble skrevet ut igjen i dag, vil jeg telle på statistikken over innlagte med covid?
De som var 18 da er 46 nå, og kan fint ha barn i barnehage nå altså. Mange år igjen for EU til å finne ut hva de stemte i '94.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pøh, de som stemte da var var halvgamle akkurat som jeg. Neida. Og du har rett. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|