|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#623 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Men Innlandet da. Skjerp dere. Dere kunne avgitt et LITT tydeligere signal……
![]() |
#624 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #10
Elendig valgdeltakelse har nok skylda, folk flest gir åpenbart beng.
#625 |
can-jur
|
Jeg tror mange ikke har greid å bestemme seg. Jeg vaklet lenge. Og var usikker også etter at jeg hadde stemt.
![]() |
#626 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da et veldig tydelig signal om at de fleste ikke bryr seg om fylkeskommunen, eller? |
![]() |
![]() |
#629 |
can-jur
|
Litt usikker på om jeg skal avsløre de.
![]() |
#631 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg irriterer meg over at det skal brukes masse skattepenger på fylkes skilsmissene. Av den grunn at det er helt på trynet å bruke masse penger på sammenslåing, også reversere det. Jeg er så irriterert på det at jeg skulle ønske jeg kunne øremerke skattepengene mine til å ikke dekke det.
#632 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg skulle ønske at denne regjeringen kunne brukt motstanden mot de nye regionene, til å gjøre det forrige regjering ikke fikk til: Gå tilbake til tegnebrettet og si "ok, vi hadde en inndeling som ikke var ideell, så lagde vi en ny som løste noen problemer og lagde noen andre. La oss begynne fra scratch: Hva slags oppgaver skal regioner/fylker ha? Hvilken størrelse (geografisk og i folketall) er god for å gjøre de oppgavene?" osv. Og brukt tid på det, men med et tydelig mål om å lande regioner som FUNGERER.
#633 |
bits and pieces
|
Tror ikke det hjalp med en viss ordfører sin uttalelse før fristen heller.
![]() |
#634 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg vil ha tilbake høstferien i uke 40.
#635 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #10Jeg gruffer over rot på jobben som gjør at jeg måtte hive meg rundt og reise til USA neste uke. Dårlig flyrute og ikke plass på samme hotell som alle andre |
![]() |
![]() |
#636 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Ja, helt hinsides. Det er såååååå mye annet mer fornuftig å bruke penger på! Skolebygg med muggtendenser, eldreomsorg, ja listen er uendelig. Makan til sullekopper. |
![]() |
![]() |
#638 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg håper også på oppløsing av ditt fylke av samme grunn som deg. Eller det vil si flytting av høstferien, ikke vinterferien, fordi vi alltid har brukt å møte min søster og familien på hytta deres (i "nabolaget" ditt) i løpet av høstferien. Etter sammenslåingen har det ikke vært mulig, for de har ikke lenger høstferie samtidig som oss.
#639 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Ungene har ikke vinterferie samtidig. Vi hadde lagt planer men nå kan de ikke gjennomføres. |
![]() |
![]() |
#640 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #10Altså nå har jeg og yngste vært våken siden kl.5 i morges, for å ta hurtigbåten til Bodø, hvor datter har kjeveortopeden sin. Fly hjem skulle være kl.17.30, nå er flyet innstilt og vi har fått et nytt fly hjem kl.23.05….Alt dette for en time hos kjeveortoped! |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|