Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tempur overmadrass - verdt pengene?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-22, 21:59   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tempur overmadrass - verdt pengene?

Ok, da er vel jeg den eneste som ikke likte Tempurmadrass? Jeg hadd en kort stund da jeg var syk, men jeg er avhengig av å skifte stilling ofte, og Tempurmadrassen holdt meg som gissel. Jeg sov på ingen måte bedre eller hadde mindre vondt.

Gammel 07-02-22, 23:51   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tempur overmadrass - verdt pengene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ok, da er vel jeg den eneste som ikke likte Tempurmadrass? Jeg hadd en kort stund da jeg var syk, men jeg er avhengig av å skifte stilling ofte, og Tempurmadrassen holdt meg som gissel. Jeg sov på ingen måte bedre eller hadde mindre vondt.

Både eg og 15-åringen opplevde det på samme måte. Rett nok var det tempur-etterlikning frå Jysk. Veldig fin om du ligger i samme stilling heile natta, helst på ryggen. Men om du turnar mykje på natt, og i tillegg helst vil ligge på magen, så fungerer det dårleg. Imponert over kundeservicen til Jysk. Eg fekk bytta overmadrassa etter ei knapp veke utan noko styr.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.