Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær i store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 11:15   #21
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær i store størrelser

Det er deilig å være stor i Danmark... Det var en merkelig følelse å kunne gå inn i nesten enhver butikk og finne klær som passet og ikke kostet skjorta.

Her har jeg handlet noen ganger : http://www.lisg.dk/

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 11:26   #22
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er forresten noen som selger "fritidstøy" i store størrelser. Har ikke handlet der, men kom plutselig på at jeg fikk en katalog i posten i fjor.

http://www.sportmann.no

Gammel 19-08-07, 11:40   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk Anuk.

Da bestilte jeg meg dette regnsettet. Håper det holder meg tørr.

Gammel 19-08-07, 12:19   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slanket jo meg masse i året som gikk.. og kjøpte inn både jakker og klær som passet akkurat - og var figursydd... og nå som jeg er gravid funker ikke de figursydde jakkene mer

:sjekke Sportmann:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 12:45   #25
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sportsmann ble brått min venn

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 12:57   #26
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Oj - to bukser er på vei fra Sportsmann til meg. Jeg liker jo egentlig ikke handle klær på nett. Men, nå få vi se. Det funker vel greit med angretten, så risikoen er jo liten.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 15:56   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilte visst en ytterjakke/regnjakke fra Sportsmann jeg og. Tilbud 149

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 19:26   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet litt fra Sportsmann og et par av toppene var veldig store i str. :åpplyser:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 19:31   #29
Iriam
litt skummelt

Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har handlet litt fra Sportsmann og et par av toppene var veldig store i str. :åpplyser:

Mye? Jeg har lyst til å bestille derifra, men litt usikker på str. Tenkte først og fremst på noen hettejakker. Noen som vet hvordan str. er i forhold til H&M sine store str.klær?

Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 20:02   #30
Anuk

Anuk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iriam, her.

Mye? Jeg har lyst til å bestille derifra, men litt usikker på str. Tenkte først og fremst på noen hettejakker. Noen som vet hvordan str. er i forhold til H&M sine store str.klær?

Har ikke handlet på Sportsmann, men min erfaring med å handle stormote fra Danmark er at størrelsene er mye romsligere enn kjedebutikkene. H&M, Lindex og slikt er bare større, mens stormoten er tilpasset en annen fasong slik at man ikke trenger så stor størrelse. Jeg ville nok har prøvd meg litt fram og i allefall sjekket mot måleskjemaene som de operere med.

Gammel 19-08-07, 20:04   #31
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestilte en hettejakke i collegestoff, tror det er str. 48 eller 50, sammenlignet med Lindex o.l. vil jeg si den var en 54. Det er som er litt kjipt, er at ikke alle plaggene var like store, bare noen av dem.

Gammel 19-08-07, 20:35   #32
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte en hettejakke i collegestoff, tror det er str. 48 eller 50, sammenlignet med Lindex o.l. vil jeg si den var en 54. Det er som er litt kjipt, er at ikke alle plaggene var like store, bare noen av dem.

Var det ikke forskjellige måleskjema til forskjellige klær på Sportsmann? Så hvis man måler seg og sjekker disse så burde det vel være håp om å treffe sånn noenlunde riktig. :håper:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 20:42   #33
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sportsman vil jeg også anbefale, men sier som flere klærna er store i størrelsen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 20:42   #34
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Var det ikke forskjellige måleskjema til forskjellige klær på Sportsmann? Så hvis man måler seg og sjekker disse så burde det vel være håp om å treffe sånn noenlunde riktig. :håper:

Måleskjema? Nei, det har vi ikke sett.

Gammel 19-08-07, 20:43   #35
Iriam
litt skummelt

Standard

Aaaargh..det er det som er kjipt med å handle på nett...har noen hettejakker i 2 Xl fra H&M..hva tilsvarer det? 50/52?! Litt usikker der. Så, vet ikke om jeg skal bestille str.50 eller str.52..men, hvis de er litt store..så burde det holde med 50.....:livredd for å bestille for smått i hvertfall:

Gammel 19-08-07, 20:46   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Jeg kan måle min jakke for deg.

Gammel 19-08-07, 20:48   #37
Iriam
litt skummelt

Standard

Jeg kan måle min jakke for deg.

Ja, gjerne! Har de den i butikken enda, eller? For det er vel forskjellige modeller og sånt..

Gammel 19-08-07, 20:52   #38
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Jakka er 73cm målt over brystet, dvs. 146 i omkrets. Merket er Emeron, skulle tro at klær fra samme merke holder de samme målene. Har en kortermet omslagsskjorte, som er like stor.

Gammel 19-08-07, 20:53   #39
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Ja, gjerne! Har de den i butikken enda, eller? For det er vel forskjellige modeller og sånt..

Kjøpte det tidlig i våres, nå har kanskje høstklærne overtatt?

Gammel 19-08-07, 21:09   #40
Iriam
litt skummelt

Standard

Jakka er 73cm målt over brystet, dvs. 146 i omkrets. Merket er Emeron, skulle tro at klær fra samme merke holder de samme målene. Har en kortermet omslagsskjorte, som er like stor.

Takk! Hvilken str. er det?

Er nok høstklær nå, men ser det er litt igjen av det andre og.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.