|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykkeland, da?Ja, dette er bare utrolig fasinerende å lese om, for meg som er vokst opp i mindre jordbrukskommuner i hhv Troms og Innlandet, hvor de eneste utlendingene vi var i kontakt med var nederlandske bilturister om sommeren. Syntes også det var eksotisk å komme til den lille jordbærbygda som mannen min vokste opp i, og se at matbutikken hadde ei hel svær hyllerekke med bare polske matvarer.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykkeland, da?
Jeg husker godt en tråd her på FP for mange, mange år siden. Den handlet om utenlandske flagg i 17. mai-toget. Det var utrolig mange som mente at kun norske flagg hørte hjemme der, enkelte hadde sågar veldig sterke meninger om dette. Det opplevdes rart for meg (og enkelte andre herfra, såvidt jeg husker), for her har vi vokst opp med alle mulige slags flagg i både barnetog og i folketoget. Der er det internasjonale skoler, Stavanger British School, den franske skolen og utallige utenlandske organisasjoner tilstede. Det er liksom helt normalt og sånn det skal være for oss. For ordens skyld, det er mer enn nok av norske flagg i tillegg |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|