Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-22, 08:51   #381
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har funnet et nettstudium på HiOF som er perfekt for meg. Norrønt språk til høsten, Ibsen til våren. Vil tilsvare gammelt mellomfagstillegg. Jeg kan nok det meste allerede, men vil gjerne ha papirer på det, og har bare grunnfag i nordisk formelt på plass. Juhu!!!

Jeg har hovedfag i tysk, så norrønt er meget grei skuring for meg, og jeg elsker Ibsen.

Gammel 14-01-22, 08:51   #382
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har funnet et nettstudium på HiOF som er perfekt for meg. Norrønt språk til høsten, Ibsen til våren. Vil tilsvare gammelt mellomfagstillegg. Jeg kan nok det meste allerede, men vil gjerne ha papirer på det, og har bare grunnfag i nordisk formelt på plass. Juhu!!!

Så spennende!

Gammel 14-01-22, 08:53   #383
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad for at søpla vår ikke har vært tømt på en stund! Pga et tilfelle av akutt demens eller noe sånn, så kastet jeg skøytene til eldste. Jeg skulle kaste mine ødelagte eldgamle skøyter, men reflekterte tydeligvis ikke over at de jeg kastet så veldig nye og fine ut.

Jeg fikk gravd meg til bunns i søppeldunken da, nyttig erfaring på morgenkvisten det!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 14-01-22, 08:54   #384
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hovedfag i tysk, så norrønt er meget grei skuring for meg, og jeg elsker Ibsen.

Tanken på at det finnes mennesker som blir glad av dette, gjør meg glad! Så slipper jeg å vurdere om det er noe jeg trenger å gjøre.

Gammel 14-01-22, 09:13   #385
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg er glad for at søpla vår ikke har vært tømt på en stund! Pga et tilfelle av akutt demens eller noe sånn, så kastet jeg skøytene til eldste. Jeg skulle kaste mine ødelagte eldgamle skøyter, men reflekterte tydeligvis ikke over at de jeg kastet så veldig nye og fine ut.

Jeg fikk gravd meg til bunns i søppeldunken da, nyttig erfaring på morgenkvisten det!

Godt å ha litt flaks av og til!

Gammel 14-01-22, 09:30   #386
millact

Standard

Lav strømregning for desember. Det var nok fryktelig smart å inngå fastprisavtale.

Gammel 14-01-22, 13:42   #387
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Solid dose dop før gastroskopi.
Så nå sitter jeg her å sløver og venter på skyss hjem
Alt bra bra da.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-01-22, 13:44   #388
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Friske roser, nye lys og lysfat, tre nye bukser til 1100 kroner, det er 50 prosent nedsett på heile butikken, og klar for helg.

Gammel 14-01-22, 13:45   #389
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å fytti! Fett! Så gøy! Kor er HIOF?

Gammel 14-01-22, 14:07   #390
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nyryddet hus før helga.

Hadde ikke noe bedre å gjøre i uværet. Men det er jo så godt å kunne slenge seg i sofaen og se at det er ryddig.

Gammel 14-01-22, 15:08   #391
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Å fytti! Fett! Så gøy! Kor er HIOF?

Høgskolen i Østfold, nærmere bestemt Halden.

Gammel 14-01-22, 15:15   #392
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Fått igjen bilen fra verksted!

Jeg flyttet nok til gruffetråden når regningen kommer.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 15-01-22, 00:51   #393
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat kommet hjem fra en tur i natten for å se etter Nordlys. Jeg veldig sentralt rett nord for Oslo, og det er ikke akkurat hverdagskost å se det. Det er andre gang i mitt liv jeg ser nordlys, og jeg er ekstremt fascinert av det. Jeg er veldig glad nå

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-01-22, 01:27   #394
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Besøk av to tilreisende venninner med hver sin skjønne datter på hhv 11 og 13 år, som er her i forbindelse med idrettsarrangement som døtrene skal delta på, og som takket ja til tilbudet om å overnatte hos oss i stedet for på hotell. Koselig kveldsmat med alle sammen da de kom i kveld, og koselig prat med mammaene i sofaen over et glass rødvin, etter at idrettsjentene hadde lagt seg.

Gammel 15-01-22, 08:04   #395
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ganske langt nede i kjelleren psykisk for tiden, og i går ble jeg veldig glad for at kjæresten min viste meg litt ekstra og nødvendig omsorg.

Gammel 15-01-22, 08:59   #396
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har akkurat kommet hjem fra en tur i natten for å se etter Nordlys. Jeg veldig sentralt rett nord for Oslo, og det er ikke akkurat hverdagskost å se det. Det er andre gang i mitt liv jeg ser nordlys, og jeg er ekstremt fascinert av det. Jeg er veldig glad nå

Fikk du sett det?

Jeg har sett det på hytte flere ganger på Rauland. Det er magisk!

Gammel 15-01-22, 10:45   #397
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fikk du sett det?

Jeg har sett det på hytte flere ganger på Rauland. Det er magisk!

Ja jeg så det. Det varte ganske lenge også, så jeg fikk sett det fra to steder.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-01-22, 10:47   #398
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja jeg så det. Det varte ganske lenge også, så jeg fikk sett det fra to steder.

Så stas!

Gammel 15-01-22, 11:14   #399
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for at jeg gikk med meg nordlyset på Hafjell i går. Tredje gangen for meg, men fortsatt vakkert.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 42A9E499-89C5-465D-AE17-31D16BFFADBB.jpg (12,6 KB, 105 visninger)
Pelen er ikke aktiv  
Gammel 15-01-22, 11:39   #400
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk bilde Pelen!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.