|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Støttekonsert for Ali Farah i Sofienbergparken med bl.a. TimbuktuJa takk, jeg tar gjerne litt av maten.
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Støttekonsert for Ali Farah i Sofienbergparken med bl.a. TimbuktuFlott tiltak! Jeg håper de greier å skaffe scene og lydanlegg.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støttekonsert for Ali Farah i Sofienbergparken med bl.a. TimbuktuDer skulle jeg veldig gjerne ha vært.
|
|
|
#5 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Støttekonsert for Ali Farah i Sofienbergparken med bl.a. Timbuktu
Neste gang du kommer hit, skal jeg lage somalisk mat. Jeg har lært det nå.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Støttekonsert for Ali Farah i Sofienbergparken med bl.a. TimbuktuHar funnet litt mer info: Demonstrasjonen mot statlig og institusjonell rasisme starter på Youngstorget kl. 16, med appeller av Kohinoor Nordberg (artist og samboer til Ali Farah), Bertrand Besigye (forfatter og poet),Per Hallvard Eliassen (venn av Obiora), Nosizwe Baqwa (African student union) og Karianne Østensen (vitne i Ali-saken og sykepleier), også er det så vidt jeg skjønner arrangement i Sofienbergparken etter det. Queendom spiller i allefall kl. 19. Jeg leter etter mer info og oppdaterer etterhvert.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|