Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmtråden streaming #1

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-22, 21:58   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmtråden streaming #1

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Så gøy, My!

Vi har nå gjort unna:
Iron Man 2
The Incredible Hulk
The Avengers
Iron Man 3
Thor: The Dark World

Neste er Captain America: Winter Soldier, men den må vi hoppe over da den har 15-årsgrense (den fikk det på kino for "Drapsskildringer og store mengder actionvold gjør at denne filmen får 15-årsgrense". Ser den har 12+ på Disney+, men han får vente).

Så da står Guardians for tur. Jeg ble skikkelig skuffet på kino husker jeg, så håper det blir en bedre opplevelse nå. Jeg vil si all over så har det vært mer fornøyelig å se filmene kronologisk enn det har vært å se de på release. Interessant egentlig.

Black Panther i går, Doctor Strange nå.

Neste: "Avengers: Infinity War". Sies det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.