Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-22, 11:46   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fader heller altså, sjefen til mannen har vært i London i nyttårshelgen og troppet opp på jobb med forkjølelse på tirsdag. Mannen bad han dra hjem, noe han ikke gjorde. De er et lite firma og ha et pittelite kontor. I går testet sjefen hans positivt, nå er mannen syk. Han skal teste seg snart, men det er vel ikke noe tvil om at han har fått corona han også. Noe annet ville vært rart.

Han skulle vært anmeldt!

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Voksne unger som kommer hjem til jul, er slitne etter eksamener, så jeg gir slack mht hjelping og sånn. Så skal samme unge voksne på praksis til mitt hjemsted. Jeg ordner plasser å bo i 5 uker, tilbyr billån og slikt til turen. Vedkommende unge kvitterer med å være muggen og sur på meg. Nå er det helt stilt fra henne. Jeg blir så lei meg

Det skjønner jeg godt. Jeg håper du greier å bli litt sint i stedet og sette ned foten. Det er fint å kunne stille opp for ungene selv om de er voksne, men det bør IKKE være en selvfølge og det skal i hvert fall komme i følge av blide miner og takknemlighet.

Mellomste hos oss vil gjerne ha hjelp når det passer for ham, men er "allergisk" mot innblanding og den hårfine balansegangen der er han ikke særlig god på, for å si det sånn. Han får av og til så hatten passer, for jeg gidder ikke å være på tilbudssida til en hver tid til en som er såpass gammel. Det er ikke greit med fjortisfaktor når man nærmer seg 20 år.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.