Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-21, 14:54   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Hjelp, dette tar tid. Hjelper ikke på at jeg blir dønnsliten av å gjøre litt, støvsugd i 5 minutter og er utslitt...

Gammel 22-12-21, 15:03   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Nå står gjesterommet ryddig og rent og klart til de som kommer i morgen. Juletreet har blitt tatt inn i yttergangen og koser seg i en bøtte med vann. Barna gleder seg veldig til å pynte det i morgen.

Det er litt juleforberedelser igjen til i morgen også, jeg skal lage rødbetesalat, bringebærsaus, lefseruller (fast snacks til Kvelden før kvelden) og salvie/løk-stuffing. Så må juleduken og guttenes penskjorter strykes.

Vi har fått to nye katter i hus siden jul i fjor siden den vi hadde før døde i mars. Det har vært en bitteliten overgang å gå fra en gammel hunnkatt til to spreke unge hannkatter og jeg er veldig spent på om juletreet får stå i fred i år.

Gammel 22-12-21, 15:05   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hjelp, dette tar tid. Hjelper ikke på at jeg blir dønnsliten av å gjøre litt, støvsugd i 5 minutter og er utslitt...

Mulig å delegere til de som har mer krefter? Jeg er kronisk syk og både pga det og bevisst valg er vi flinke på å bidra sammen, alle 4. Prioriter hardt, dropp det som egentlig virkelig ikke trengs akkurat nå. Det skal bli hyggelig jul for deg også, ikke bare resten av familien din!

Her er vi stort sett i mål. Det vil si, to pakker rekker ikke frem enda de ble bestilt i god tid. Men får pakke inn en lapp med hva som er i vente . I morgen tar jeg og ungene bittelite skippertak mens mannen jobber. Så skal jeg lage delfiakake og grøt. En god kamerat av oss kommer, det har han gjort siste 5 åra på lillejulaften, men nytt er at fra nå av kommer min bror også fast: Han har flytta ned hit, bor nå 15 minutter unna mot 11 timer før.

Gammel 22-12-21, 15:09   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Enig med Acino. Gi arbeid videre til de øvrige familiemedlemmene. Guttene har fast ukesoppdrag å vaske hvert sitt bad og lillesøster skal støvsuge. Særlig bad er jo typisk sånt jeg ville vasket selv om vi ikke gjør noen hovedrengjøring til jul så det hjelper veldig å vite at det allerede er gjort.

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.