Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-21, 08:39   #11
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Jeg syns oppfordringen er grei, men at alle som skal jobbe må lese det slik at de kan levere som normalt.

De som har julefri, tilgang på besteforeldre som er trippelvaksinert, eldre søsken som kan aktivisere etc er det fint om tar barna ut av barnehagen.

I situasjon beskrevet over er gjenkjennbar fra den ene barnehagen vi brukte i sin tid. Det var meget høy andel korttidsvikarer og ganske dårlige rammer rundt barna. Vi valgte å bytte barnehage. Vi hadde ikke mulighet til å holde sønnen vår hjemme pga jobb, så jeg gråt hver dag etter levering fordi jeg visste at han ikke hadde det bra der. Sånn kan det godt være for foreldrene i Trixie sin barnehage også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.