Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-21, 13:31   #11
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 321
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har spist pepperkaker i dag. Og klementin.

Jeg har bestemt meg for å lage pakkekalender til ungene i år. Planen var egentlig at vi to foreldre og den hjemmeboende ungen skulle dele på en kalender med 8 gaver til hver, men så fant jeg ut at når jeg skulle lage en egen kalender til den borteboende så ville jeg lage en til den hjemmeboende også. Det blir første gang på mange år at de får hjemmelaget pakkekalender. Jeg har egentlig forsøkt å unngå det i årevis, av både ikke-materialistiske og tidsklemme-grunner. Men i år føler jeg at jeg har overskudd til det, og at særlig den borteboende har såpass mange praktiske gavebehov som kan dekkes av en kalender at det kan forsvares. Han kommer til å få både gafler (bor på hybel med en som visstnok tar med seg alt bestikket inn på rommet og ikke tar det med ut igjen til oppvasken før det har gått lang tid), oppvaskbørste, skuresvamp og kopphåndduk, samt litt sokker, boksere, tannbørst o.l. Den hjemmeboende får også tannbørst og undertøy, og så blir det vel gjerne litt kos og tøys også. Og mange bøker - hen er en lesehest og jeg har kjøpt på salg. Gleder meg egentlig veldig til å sette sammen dette kjenner jeg.

Tenker jeg kjøper en enkel tekalender til meg selv. Kanskje mannen må få pakkekalender han også?

Heilo er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.