|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvis du skulle velge «fin»servise…Skjønner heller ikke hvorfor det alltid er hvitt som er greia.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du skulle velge «fin»servise…Jeg må ikke ha hvitt. Men jeg vil ha et jeg ikke går lei av. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvis du skulle velge «fin»servise…Jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle valgt hvis jeg av en grunn skulle valgt noe nå. Penservicet vi har er arvet fra Heltens besteforeldre og er fra 1940- eller femtitallet. Lett snirklete i fasong, men dus og veldig lite prangende pynt. Jeg har elsket det helt siden vi fikk det i 1988 og har ingen planer om å bytte det ut. Eneste fargen som ikke passer til er helt hvitt, og sølv er også bare sånn der. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvis du skulle velge «fin»servise…Akkurat nå ønsker jeg meg Flora middagstallerkner fra Royal Copenhagen. Liker at jeg kan dekke med ulike blomstermotiver. Også synes jeg det klassiske stråmønstret alltid er nydelig. Allerhelst fra RC, men PP er også veldig pent. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvis du skulle velge «fin»servise…
Jeg er veldig glad i mitt hvite og anvendelige servise fra Pillivuyt. Det tåler alt, og er anvendelig fordi jeg da kan pynte med øvrige detaljer (blomster, servietter, glass, duk, bestikk, osv) uten at det "krasjer" med serviset. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|