|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?
Ser jo nå at siden "piggene kom ut" her inne så skulle jeg nok forklart meg litt bedre slik som Bauche. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Har tro på forbedring
|
Joda - og jeg må innrømme at det er helt greit å klage - så lenge vi får lov å gjøre narr
![]() |
#63 |
Introvert optimist
|
Jeg hadde garantert klaget masse hvis jeg bodde der. :har selvinnsikt:
![]() |
#64 |
flisespikker
|
Det er sant. Men nyhetsverdien er jo stort sett alltid større jo flere som er berørt av noe. (Det er derfor flyulykker er større nyheter enn motorsykkeulykker.)
![]() |
#65 |
fri
|
Man er nok mer innstilt på å stå værfast i snøstorm i Nord-Norge enn på sørlandet, ja. Men det er ikke nødvendigvis slik at Oslo-folk er uforberedt som gjør at det blir kaos. Sånn blir det nemlig ofte fremstilt av f.eks nordlenninger når det er kaos på veiene i Oslo. Det hjelper jo lite om man er aldri så godt rustet til vær og kjøreforhold når trafikkmengden fører til kaos. Og det er jo også veldig sjelden det er den gjengse østlandssjåfør som forårsaker kaoset, men heller utenlandske vogntog, f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lillehammer OL ja - det er det helt klart ikke lov å klage over! (eller snakke negativt om blir det kanskje nå).
Det er vi vel inne på noe som ikke er greit å klage over. Det værste er at jeg tror hun har rett, men å si det høyt |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Har tro på forbedring
|
Ja, det der er et interessant fenomen. Sier endel om hvor lite dette spørsmålet egentlig betyr.
![]() |
#69 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Ifølge visse fotballfans er det ikke lov å klage over at det går for mye fotball på TV, for det går visstnok alt for lite fotball på TV'en.. selv syntes jeg det hadde holdt med et minutt fotball hvert fjerde år
![]() |
#70 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Er så vanvittig rask vet du.. touch på 115.000 ord i året
![]() |
#71 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Skal ikke frese så mye i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tar piggstruttingen på min kappe, og ser nå at jeg lot innlegget ditt bli offer for noe som egentlig er en annen debatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Dette var en riktig morsom tråd.
![]() |
#75 |
♥
![]() ![]() ![]() |
Tipper du heier på Kristin Halvorsen. Hun mener akkurat som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Hvorfor skal vi få 100% lønn for å jobbe 80%? Hvor er logikken i det?
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For å få folk til å velge å jobbe noen år til, i stede for å gå av med pensjon feks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Om noen år, når arbeidsledigheten er høyere enn i dag og på vei videre oppover, blir nok tonen en annen. "Frekke, feite 60-åringer som okkuperer jobbene våre, de må slippe til yngre krefter. FY!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Det er ikke lov til å klage på at det er slitsomt å være gravid når du er sammen med noen som har prøvd å bli gravide i årevis.
![]() |
![]() |
#80 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?Ang. Dorthe - om man er mye penere enn de fleste jevnaldrende som tjueåring, så er man da mye penere enn de fleste andre jevnaldrendesom førtiåring også! ( Med mindre man har bøtta nedpå en flaske whisky daglig...)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|