|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?Jeg synes jo også at man virkelig ikke skal kjøpe champagne om man faktisk ikke liker det. Med mindre det er for å glede noen andre, da.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?
Ja, jeg skjønner også at man ikke kan like champagne, men tenkte det var greit med litt fler detaljer om akkurat hva det er man ikke liker med det før jeg evt. anbefalte noe.
Enig! Man MÅ ikke ha champagne for at det skal være en staselig anledning. Man kan også lage en champagnecoctail om det er noe man liker bedre.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?
For å være helt ærlig så har jeg ikke smakt på det på veldig mange år, som i for over 20 år siden. Kan godt hende at jeg har nippet på det siden, men jeg drikker som nevnt veldig sjeldent. Nå skal det være her hjemme hos meg, og da tenkte jeg at jeg ville teste det ut. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|