Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-21, 09:19   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har ikke noe imot at folk «juler» tidlig, og at slike tråder som dette dukker opp. Jeg kan godt forstå at man trenger noe å glede seg til. Selv prøver jeg febrilsk å strekke sommeren så lenge jeg bare klarer, og det er meldt over 20 grader her i dag, så jeg har lovet meg selv å gå med bare legger til oktober, iallfall. Ikke desto mindre gleder jeg meg til jul. Høsten kan være tung for meg, jeg sliter med voldsom trøtthet som pleier å slå inn når vi stiller klokka… Hater det.
Vel. Men det jeg synes er litt dumt, er voldsom julepynting i det offentlige rom og generell «massejuling» fra tidlig november. Det er fordi det ødelegger julen litt for meg. Hvis julen i samfunnet starter for tidlig, taper den mye av magien for meg.

Utover det må folk selvsagt få gjøre akkurat som de vil. Jeg synes denne tråden var koselig.

Hyacinth er aktiv nå  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.