|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Entretips?Takk for gode tips! Jeg har ikke bilde (eller klarer ikke lime inn), med det er en kvadratisk entre med masse dører. Det er en vegg med garderobeskap. Utfordringen vår er at vi ikke er så flinke til å bruke skap.. Knaggtips er supert! Jeg har lurt litt på en solid stumtjener også? Og sliter veldig med hvor vi skal sette sko når vi kommer inn. Vil nødig vase gjennom hele entreen med sko fordi soverommene har inngang derfra. Noen genial sko-oppbevaring på smal (høy) vegg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Entretips?Kan det plasseres en hylleløsning vinkelrett ut i rommet? Som Expedit eller Elvarli fra Ikea: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Entretips?
Skokommoder - plass til maaange par sko, og ser ryddig ut - men ikke sett fuktige sko der! Jeg foretrekker å ha et par skohyller til skolene som brukes mest + helst til gjesters sko også - med unger og ungdommer flyter ganggulvet fort av sko🤪 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Entretips?
Ihvertfall LoCa Knax har også lister med vertikale knagger, mener jeg. Hvis det er begrenset veggplass kan det bety noe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Entretips?Takk igjen! Skoppbevaring på eget rom + hylle som går ut i rommet (romdeler) skal jeg snuse litt mer på. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|