Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til å velge flatskjerm

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 11:05   #25
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til å velge flatskjerm

Når det gjelder valg mellom LCD og plasma gjelder det jeg skrev i dette innlegget i denne tråden i fjor høst stort sett fortsatt. Det som evt. har endret seg litt er at de fleste nå får digitale signaler (uten at det nødvendigivs gir bedre bilde), og at jeg er enda mer overbevist om at plasma er å foretrekke fremfor LCD. Hvis jeg skulle kjøpt nå ville jeg ha kjøpt en plasma-tv fra Pioneer, men de er dyre da.

Det som ikke har forandret seg er at man må gå i butikken for å se hva man syns ser bra ut. Det gjelder både bildekvalitet og utforming av apparatet. "Interiør" er et godt utgangspunkt for TV-valg. De vises ganske godt; noen ser bra ut, andre helt forjævlige.

Når det gjelder "HD" bør det stå "HD-Ready" på TV-en, og det tror jeg egentlig det gjør på alle nå. Det er godt nok dersom skjermen er "liten", dvs. under 60".

Ben "thirteen channels of shit on the TV to choose from" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.