|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?
Si det. Våknet grytidlig. Fryktelig usikker på hele greia. Kan enda ombestemme meg....
|
|
|
#2 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?Får dere noen fordel økonomisk av å overta barndomshjemmet, millact?
2012, 2007 og 2004 Sist redigert av Appelsin : 08-08-21 kl 11:12. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?Millact, jeg tror jeg ville vurdert hvor lenge det er aktuelt å bo i det andre huset. Flytting og oppussing er pes, og da bør du være trygg på at det er verdt det Ser du uansett for deg å flytte til leilighet når barna flytter ut? Eller tror du de blir boende hjemme lenge/ønsker å ha base hjemme lenge? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ville tenkt at du i mange år har snakket om at du ønsker deg vekk fra det huset dere bor i, så hopp i det.
|
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Høres ut som du kan ta soverommene først, badet kan være lurt å ta ganske raskt pga tenåringer dusjer mye mer enn eldre, det er lurt å forebygge vannskader. Bad fra 1987 er et gammelt bad, hvis det er så gammelt da. Dører kan du ta når du vil antakelig, tak kan sikkert stå som det er noen år med mindre det er lekkasjer. Huset til din mor høres greit ut sett med vedlikeholdsblikk, litt er det jo alltid.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|