Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kle seg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-21, 19:08   #4
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kle seg

Jeg vil helst ikke bruke tid og tankevirksomhet på klær, men har klare krav til komfort, funksjon, farger og materialer. Min klesstil er ganske uniformert i den forstand at sesongklærne mine sjelden varierer. Sommer er det piratbukser og shorts av friluftstypen, singlets og tynne treningsjakker. Stort sett joggesko, ev sandaler. Ofte caps når det er sol. Vinterstid er det fremdeles singlets som gjelder, nå med hjemmestrikka jakker eller gensere over. Jeans eller cordbukser, Chelsea boots eller turstøvler. Dunjakke og parkas. Løpetøy og turklær er egne kategorier.

Jeg skiller ikke mellom hjemme og jobb, og tenker lite over om andre mener klærne ikke passer/passer meg rent aldersmessig. Det er ikke viktig for meg.

Synes absolutt du skal holde fast ved den stilen du trives best med.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.