|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #3
Kontakt forhandler og krev lånekombiskap, forbrukerkjøpsloven gir deg rett til det ved reklamasjon. |
|
|
|
|
#2 |
|
Smugleser
|
Det vet jeg. Vi har kjøpt og installert nytt, jeg var ikke særlig fornøyd heller da det rent faktisk virket. Og jeg orker ikke å bruke masse tid og ressurser på å vente på at de skal forsøke å fikse noe som ikke er fiksbart. Men de mener altså at de ikke kan håndtere reklamasjonssaken før en tekniker har bekreftet at skapet er kaputt - og det bruker de altså (minst) tre uker på.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 13-07-21 kl 11:44. |
|
|
|
|
#3 |
|
Smugleser
|
In all fairness; jeg ringte det vanlige kundeservicenummeret, og ba om en e-post adresse for å kunne dokumentere reklamasjonen og den håpløse håndteringen. Etter en time i telefonkø der, fikk jeg kontakt med en svært hyggelig og serviceminded medarbeider, som var enig i at dette var håpløst, at jeg skulle fått tilbud om låneskap med en gang, og var kritisk til at Electrolux ikke fikset dette.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 15-07-21 kl 18:48. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|