Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtips i London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-07, 01:53   #8
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtips i London

Jeg bodde mange år i London, og har hatt mine maratondager på shopping (men det meste var på studentbudsjett).

Jeg anbefaler en tur til Greenwich, i helgene er det marked der, og i tillegg er det en sjarmerende plass. På sommeren er det deilig å ligge i parken og slenge, det er fine puber med deilig mat.

Jeg sverger til Marks & Spencer for undertøy, alltid greit å få litt hjelp til å sjekke at størrelsen stemmer. Jeg personlig styrer unna Oxford street (får litt småklaustrofobi der...), men holder meg heller til området rundt Covent Garden og Soho og oppover Regent Street hvor du finner store varehus som House of Frasier og Liberty i tillegg til andre store butikker som f.eks Hamleys og Zara.

Jeg elsker London, men shopper faktsik mindre og mindre der, bruker heller mer tid til bare å nyte byen.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.