|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HengegøyHengegøy hadde håpløst lang leveringstid i fjor, og de var elendige på informasjon også. Aner ikke hvordan det funker hos dem i år.
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HengegøyVi har hengekøyer fra Ticket to the moon, men myggnetting fra Obs. Funker helt supert!
|
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: HengegøyJeg har to slike fra Celis som det er linket til over her. De er som noen sa litt korte hvis de skal brukes mye, men helt greie for å teste om man liker konseptet. Jeg er 1.70. Cluet er å greie å stramme dem nok til at de ikke får bananfasong i løpet av natta. De er geniale med integrert myggnetting og er veldig enkle å henge opp. Mine har holdt i mange overnattinger nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tøff
|
Sv: Hengegøy
Jeg må teste en Draumr kjenner jeg. Jeg har en kamerat som aldri fant rett tyngdepunkt i den og dermed følte at han holdt på å skli ut av den hele natta. Ikke en oppskrift på en god opplevelse.
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Da har han ligget for langt ned. Jeg har ikke hatt noen problemer med å finne balansen og opplever at den godt tåler at jeg finner på krumspring opp i der. Men ligger kanskje litt høyere opp enn det enkelte finner naturlig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tøff
|
Antagelig, men han har så sabla mye utstyr at han trenger ikke mer uansett. =p
|