|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?Jeg trenger luksus-sushi når jeg først kjøper. Synes det er noe HELT annet enn billig sushi. Hvis vi skal ha sushi blir det stort sett fra Sumo, Alex eller Sabi. Da blir det lett en tusenlapp for tre personer. Det spanderer vi ikke på tirsdager for å si det sånn. Hvis ikke det er bursdag eller noe sånt, da. ;-) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?
Har hørt at Alex er dyrt, men tenker du på Sabi og Sumo som luksus? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Alex er hakket dyrere, ja. Sabi i midten og Sumo nedenfor der. Vi bestiller som oftest fra deluxe maki utvalget på Sumo og da er også det rimelig dyrt. 149-179 for en sort. Også bestiller vi kanskje 7 ulike ting, og da blir det jo en del for tre personer. Vi spiser mye da. Særlig sønnen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Tror ikke Alex finnes her lenger. Men trodde Sumo var dyrere enn Sabi. Har ikke bestilt sushi fra Sumo på lenge, de har så mye annet digg der. Sabi synes jeg ofte har et litt kjedelig utvalg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Tror ikke Alex finnes her lenger. Men trodde Sumo var dyrere enn Sabi. Har ikke bestilt sushi fra Sumo på lenge, de har så mye annet digg der. Sabi synes jeg ofte har et litt kjedelig utvalg, men Sabrura er enda verre, både på utvalg og kvalitet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|