Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-21, 23:37   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Elevene mine sender jo bilder av kun ansiktet sitt - gjerne tatt nedenfra med telefonen i fanget, så hele nesegrevet synes, til Gud og hvermann. Gjerne midt i timen. Når jeg fersker dem og sier sånt som «Ikke snap i timen! Flott at du kan lyse opp noens dag med det pene ansiktet ditt, men det kan faktisk vente til friminuttet», så gliser de og svarer «jeg må bare si hei tilbake». Så der har du en greie jeg ikke skjønner. Kjenner jeg begynner å bli gammal.

De må holde på snapstreaken. Og sender ikke bilder av folk, for da må man be om lov.

Det er meg, jeg er De.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.