Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 16:36   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Men har han ikke mailvarsling på efaktura? Og er han aldri i nettbanken sin?

Jeg får alltid epost når jeg får efaktura.

Gammel 25-05-21, 16:40   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men har han ikke mailvarsling på efaktura? Og er han aldri i nettbanken sin?

Jeg får alltid epost når jeg får efaktura.

Nei, han er i nettbanken sin maks en gang i året, fordi vi har felles økonomi og har regningskontoer o.l. i min nettbank. Hans kontoer er også der, så vi bruker bare den, sammen. Alt rusler og går helt automatisk med trekk hit og dit og dette har aldri vært et problem.

Og han hadde ikke på varsling på e-faktura fordi han aldri hadde samtykket i nettbanken til e-faktura, dette ble skrudd på pga. små bokstaver i avtalen til Vipps. Vi hadde aldri i livet skrudd på ja til e-faktura i utgangspunktet, og måtte da ha skrudd på alle varsler. (Har gjort det nå.)

Jeg får sms om fakturaer, og er generelt inne i MIN nettbank omtrent daglig. Det er derfor det er jeg som har ansvaret for økonomien i denne sjappa.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.