|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Sv: Skolesekk til ungdomsskolenHmm, er dette en sånn obligatorisk-med-ny-sekk-anledning?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til ungdomsskolen
Nei, neppe obligatorisk med ny sekk. Mitt inntrykk er at få bryr seg hva de andre har. De bruker mye ulikt. Min får ny fordi den andre er i minste laget snart.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Ikke for min sønn. Han måtte bytte fordi den andre gikk i stykker - midtveis i 8.klasse. Tror Storesøster byttet, men hun gruet seg innmari til skolebytte og var mye mer opptatt av "alle andre" og å passe inn enn broren.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Tror ikke min sønn har tenkt nevneverdig på det. Foreløpig gleder han seg. Men han vil gjerne ha noen kule klær til han starter. Men hva som er kult aner jeg ikke.
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Skolesekk til ungdomsskolenSort beckmann sekk brukes her hos oss. Storebror har hatt en douchebag, men bruker sin kånken etter at den ble stjålet for en stund siden.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Nei. Det var ikke planen helt til vi innså at sekken han hadde var i ferd med å gå i oppløsning. Så da fikk han ny sekk allikevel. Og så var det litt greit med pc-rom i sekken siden den fraktes frem og tilbake hver dag. (De dagene de har fått møte på skolen i år.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|