Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Fordi det du skrev var så fordummende at jeg ble helt satt ut. Jeg er jo selvfølgelig ikke redd for å ikke få lønn. Om du lurer på hvorfor vi ikke vil forhandle vår egen lønn kan du jo heller spørre meg om det fremfor å skrive noe som indikerer at jeg er så dum at jeg ikke skjønner at jeg får lønn engang. Jeg ble ikke fornærmet, krenket eller noe annet i den gata, bare for å ha sagt det før jeg blir beskyldt for det, bare veldig overrasket. Det var ingenting i det du skrev som tydet på at du lurer på hvorfor.
Du skjønte ikke at jeg mente lønnsutvikling? Det fremgikk ikke av sammenhengen? Se for deg at vi to satt ved et bord og snakket sammen om dette, og jeg brukte feil ord eller du misforhold, og din respons er å klaske hånden i pannen og svare slik.
Det er ikke viktig for meg at lærerne har individuelle forhandlinger . Jeg reagerte bare påta det liksom er helt umulig. For det tror jeg ikke. Og jeg synes det er rart at det vil bli så mye snakk om smisking og surmuling, når det fungerer helt ok andre steder.
Og Appelsin; på min jobb gjelder jo dette også legene. Jobben gjøres sv de tillitsvalgte, det tar ikke tid for de ansatte. Og slik er fet i hver eneste kommune i hele Norge.
Sist redigert av Pelle : 23-05-21 kl 12:51.
|