|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Jeg vet bare at det er svært mye man ikke vet, og derfor skal man være svært forsiktig med å uttale seg. Det jeg ser, er at det er mye i denne saken som er felles med mobbesaker. Og i mobbesaker bedriver de som mobber karakterdrap, og er i en slik posisjon at de greier å framstiller den de mobber akkurat så negativt som de selv ønsker. Mobbesaker er ekstremt krevende. Det er ikke uten grunn at min advokat frarådet meg å gå til rettssak. Det er blant annet det som utspiller seg i denne rettsalen, som hindrer de aller fleste som blir mobbet på og fra jobb, til å gå til sak, og som dermed gjør dem i praksis rettsløs. Og det er derfor et skrikende behov for å få opprettet en annen instans, som et varslerombud, for å avhjelpe denne problematikken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?
Jeg skjønner at dette er en sak som fører til sterke følelser hos deg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På vei
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
På vei
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Jeg finner det forreste ikke så bemerkelsesverdig at hun selv har gått ut i media. Det ene er at hun er vant til å være i søkelyset. Det andre er at mange som blir utsatt for mobbing føler på en stor trang til å få andre til å se og forstå den urettferdigheten de opplever, fordi de opplever seg svært alene og misforstått. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Jeg er enig med ElinM. Har ikke lest og satt meg veldig grundig inn i akkurat denne saken, men her er det veldig medievante folk på begge sider og det kan man ha i tankene når man følger med på dekningen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|